سلفون حرارتی چیست؟

سلفون ها برای اولین بار در سال 1912 به منظور تولید رومیزی ضد آب توسط یک شیمیدان شناخته شد که به مرور زمان و با پیشرفت های بشر، امروزه در اکثر صنعت ها کاربرد دارد.

در واقع سلفون همچون یک پلاستیک شفاف است که کاربردهای متنوع و مختلفی دارد.

چرا که سلفون از مواد اولیه pp تولید شده است، در پروسه تولید این سلفون ها بعد از اینکه از قالب خارج می شوند توسط آب، حرارت بالایی را پیدا می کنند.

جالب است بدانید: علت شفاف بودن سلفون هانیز به دلیل تغییر دمایی است که بعد از خارج شدن از قالب به سرعت در آن غوطه ور می شوند و درخشندگی بی نظیری پیدا می کنند.

یکی از دلایل بارزی که در اکثر موارد از سلفون استفاده می کنند، قدرت دوخت پذیری بالای آنست و در اکثر شرکت ها برای بسته بندی محصولات از سلفون استفاده می شود،

مزیت استفاده از سلوفن به این دلیل است که وقتی محصولات را از طریق آن بسته بندی می کنند، به دلیل قدرت مکش بالایی که دارد، هوا را به داخل راه نمی دهد و دوخت آن دچار مشکل نخواهد شد.

از این رو یکی از کاربردهای اصلی سلفون حرارتی، استفاده از آن در بسته بندی محصولات است.

سلفون ها مقاومت بالایی در برابر حرارت های زیاد دارند، چرا که گاهی برخی از محیط ها به گونه ای است که سلفون می تواند حرارت آن را تحمل کند.

این مورد هم دلیل دیگری برای انتخاب تولیدکنندگان است که برای هر نوع بسته بندی از سلفون استفاده می کنند.

به صراحت می توان گفت: مشتریان همیشه به دنبال کیفیت به همراه قیمت مناسب هستند،  و سلفون ها نسبت به کیفیتی که دارند، بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه می باشند و این آیتم توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

از جمله کاربردهای سلفون را می توان در مواردی همچون: بسته بندی محصولات، بسته بندی کادو، بسته بندی کاورهای سی دی و چسب نواری دانست.